A tendenza di u sviluppu futuru di i schermi di publicità LED di taxi

U sviluppu dipublicità di taxi LEDschermi hà passatu per e tappe di furmazione sperimentale, popularisazione, migliurazione, innuvazione, standardizazione, è avà l'industria rimette da u so lanciu in u 2006 à oghje.Paragunatu cù altre tecnulugia,schermi di publicità LED di taxianu vantaghji inerenti cum'è a cunservazione di l'energia, a prutezzione di l'ambiente, i culori brillanti, a visualizazione stabile, è una larga gamma visuale, chì facenu rapidamente applicata in parechji campi.In particulare cù a so luminosità elevata, a grande dimensione di u screnu è a longa vita di vita, hà ottenutu rapidamente una pusizione quasi insustituibile in u campu di a visualizazione esterna.

1 (1)

Panni publicitari di taxi LEDanu ancu un "difettu" naturali, chì hè chì u spaziu di pixel hè troppu grande, u culore monocromu hè unicu, o rossu o giallu, u screnu ùn hè micca abbastanza delicatu, è in termini simplici, ùn pò micca sustene u scrutiny.Hè ancu per quessa chì i schermi di publicità LED di taxi sò propensi à causà fatigue visuale è lagnanze da i citadini.Stu difettu fatale rende i schermi di publicità LED di taxi incapaci di cumpete cù grandi schermi di publicità è altri schermi in termini di dettagli di schermu, facendu raramente implicati in display animati.Tuttavia, tuttu questu ùn hè micca cuncludente.

In l'ultimi anni, cù l'avanzamentu di a tecnulugia, a tecnulugia di schermu LED hà ancu fattu un prugressu significativu.A cosa più gratificante hè chì i display LED cù spazii di pixel più chjuchi sò stati sviluppati continuamente è appiicati cù successu à i schermi di publicità LED di taxi attraversu i sforzi à longu andà di u persunale di ricerca è sviluppu di a nostra cumpagnia.

Hè infurmatu chì a nostra cumpagnia hà aduttatu a tecnulugia di catode cumuni rivoluzionaria, chì hà lanciatu cù successu u schermu di publicità LED di taxi di culore in 2017. Dopu anni di funziunamentu stabile, avà usher in crescita splussiva è guidà l'aghjurnamentu di l'industria di publicità LED di taxi. .L'ultima risoluzione è di alta qualitàschermu di publicità LED di taxicù un spaziu di pixel 5.0mm è luminosità 2000nits.L'impurtanza di sta tecnulugia hè chì permette à i schermi di publicità LED di taxi per avè un spaziu di pixel più chjucu, una visualizazione di culore di culore è l'imaghjini più dilicati, facendu schermi publicitari LED di taxi adatti per una visualizazione ravvicinata è purtendu a risoluzione di u livellu di u muru video è a qualità di l'imaghjini.

2 (1)

Vantaghji di schermi di display LED di taxi  

1. Display dinamicu: pò ghjucà publicità in formati cum'è testu, imagine, è GIF per fà più charming è portanu un forte impattu, chì permettenu publicità di vittura per apprezzà pienamente.

2. Riproduzione mobile: U percorsu di i taxi ùn hè micca fissatu, è i spazii d'entrata è di uscita includenu i principali spazii cummirciali, zoni cummerciale è finanziarii, zoni residenziali, stazioni è altri spazii.I viaghji, a casa, l'affari ufficiali è a compra sò tutti l'uppurtunità di esse esposti à impatti di publicità d'alta frequenza.

3. Low costu di publicità: Taxi LED publicitariu accurately mira à u mercatu di mira di l 'impresa, cù alta liquidità, larga gamma, è diffusione flessibile è precisa di infurmazione marca.A publicità di Taxi LED currisponde à u gruppu di cunsumatori più attivu è più grande di a cità.In cunfrontu cù i mass media tradiziunali, hà un publicu di destinazione più altu, u costu più bassu per mille persone, è un costu più prominente.

4. Tempu di publicità efficace: 12 ore à ghjornu senza interruzzione, cù quasi 400 ore di tempu di publicità efficace per veiculu per mese.

 

 


Tempu di post: May-05-2023